Friday 21 May 2010

How-to със снимки

В предишния пост описвах техники, сега ще добавя и малко снимки:

1.


Дъската е грундирана, изображението е копирано със индиго върху него, важно е внимателно да се композира така, че да има достатъчно място за фон и да е центрирано от всички страни + въздух около ореолите.

2.


Златото е поставено първо, и след него - най-тъмния цвят.

3.


Постепенно се запълват по-големите части - дрехи и очертания им.

4.


Последни се рисуват най-светлите неща по дрехите, лицата и различните надписи и символи.

+ детайл:

4 comments:

Bla said...

Трябва ли да си теист, за да рисуваш икони?

deemight said...

Според мен не, разбира се. :) Не трябва да си никакъв - аз лично го приемам по-скоро като занаят, а не като нещо, обвързано с вярата, без значение моята или чужда. Харесва ми да рисувам - техниките са ми интересни, обичам боите и четките и ме разтоварва, това е. :)

Bla said...

Sounds fair. :)

Anonymous said...

Здравейте, вие сте единствената в интернет пространството, която е сподилела техники за исуване на икони повечето пудожници като ги питаш не искат да ти обяснят. Приятно се изненадах като видяхвашия Блог и сърдечно ви благодаря. За мен е важно също така дали успявате да намерите пазар за тези красиви творби?